Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Saturday 17 December 2011

keje GILE =D

assalamualaikum pembace yang tidak seCOMEL saya =D haha , joke dear =D  
BAEIKLAHH , saya telah di TAG =D hoho , permainan yang agak mengila kan , tapi serius GAME yang menarik =D nak tao macam mane ? mehmehmeh , my lovely PEMBACE =D

The Rules :
#You must post this rules. Each person must post 11 things about themselves in their jurnal
#Answer the tagger set for you after their post. And create eleven new question for people you tagged to answer
#You have to choose 11 people and link then on the post
#Go to their page and tell them you have tagged him/her
#No tag back



  AWATIF cool seperti sasuke bukan ? HAHA , ngaku jea lahh korang HAKIKAT yang sebenarnya kan ? =D 








 11 perkara tentang aku =D

COOL seperti sasuke =D*semestinya
COMEL seperti AWATIF =D *sangat TEPAT
HEBAT seperti BATMAN =D *comel kan ? hokhok
KUAT makan =D
KUAT tido =D 
jenis yang sangat suke terus terang =D
KADANG-2 baek =D haha , MALU nak tulis SENTIASE BAEK =D okay , malas nak ngaku, tapi terpaksa ! AWATIF sangat PEMALU =D omg ! pemalu ke aku ? tapi  JIN TONCET   yang kate ea =D hakhak , sukehati aku jea =D
GILE chocolate =D
tak makan SEAFOOD =D
hanya MAKAN sayur yang berwana HIJAU kecuali sayur KOBIS =D aku tak rase aku patutu cakap bende nieh =,="


 OKE , aku rase sangat tah pape tulis bende alah nieh =D kesian korang , salah korang jugak sape suruh nak bace kan ? ~LOL . haha ~lalalala



 1) kenapa korang join fb?
 okay , kalau tade facebook akan dipandang KUNO oleh kawan ! haha .
2) obama? tun mahathir? DATO' najib? bush? gadaffi? explain

aku akan pilih tun mahathir sebab die COOL seperti sasuke saye =D diey juge COMEL seperti AWATIF =D
3)mana satu kau minat?aaron aziz? robert pattinson? akhil hayy? imam pertama masjidilharam?? jgn hipokrit! :p

okay , sangat senang =D aaron aziz ! *sebab aku tak hipokrit =D
4) kampung belah mana kau suka? mak ke bapak?

due-due sebab tuhh kampung aku kan . lain lahh kampung orang lain , tade sebab aku nak suke =D
5) pernah tak kentut dekat public? haha. apa reaction orang sekeliling?

pernah ! tapi buat-buat batuk =D buat bodoh je lahh , walaupun ia nya agak memalukan =D
6)pertama kali org tulis 'JKJK' korang ingat benda tu apa? jangan nak kencing aku lah kalau korang cakap korang memang tahu JKJK tu joke. hewhew

sampai sekarang aku tak tahu =D
7) siapa friends pertama kat fb korang? 

dah tentu pembuat FACEBOOK =D
8)astro ceria? discovery ? 

due-2 tak layan  =D
9) korang rasa nak bunuh siapa dalam hidup? cakap jee takda sapa marah :p explain

tade =D aku tak nak jadik pembunuh =D haha 
10)aku annoying tak?

tak dek =D awak sangat comel =D
11)apa perasaan masa buat tag ni? lol

errr , tade perasaan . haha =D 








11 SOALAN cepu emas =D


sile jawab dengan jujur ! dan kalau boleh jangan lahh nipu =D hihi , jadik lahh diri anda sendiri =D *bajet jer ayat aku 


1) anda rase diri anda hebat ? kenape ?
2) perkare yang paling memalukan yang pernah berlaku kat diri anda =D
3) cite-cite anda ? kenape ?
4) pernah bercouple ? hihi , berape kali ?
5) mane lebih anda sayang ibu atau ayah ? kenape ?
6) naruto atau one piece ? HAHA *takde modal =D
7) anda COOL ? kenape ?
8) anda HANDSOME atau CANTIK ? kenape ? HAHA .
9) owh oke , barang yang paling anda sayang ? kenape ?
10) anda di golongan yang PANAS BARAN , SENTIASE COOL seperti AWATIF =,=" , CEPAT GELABAH , SUKE CONTROL MACHO OR CUTE ? haha , yang name awatif tuhh abai kan yer =D
 soklan yang tak patut langsung aku tanye ! tapi seyes aku gile nak tahu =D jangan marah ea =D just for fun =D
11) banyak-banyak SEPENDER , HAHA . mane kah warne atau corak pilihan ANDA =D *jangan korang kate tade ea ! sume orang pakai sepender termasuk aku ! ~LOL . even orang kadazan kat sarawak puns ;) hahahaha . 

*pesanan kepada yang di tag , maaf jike anda kurang mengenali saye =D tapi untuk pengetahuan anda , blog anda selalu saye lawati dan anda antare yang comel =D HAHA .

yang di tag :
akutaikosurau
justownclick.
sherhari-hari.
mystoryaboutmeandyou
muazsuhaimi
bigbigmonster.
atiqahmahizan.
kisahtentangadikberadik
disabledtheblog
budakbelogies
sembangsamaizan


 
                                                                                                                                                                                            




No comments:

Post a Comment