Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Saturday 11 February 2012

S E N G A L !


                                                        oke =D nieh pica tahun lepas !
 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------

assalammualaikum ,
err , lame sangat kowt tak sentuh blog nie hah , hmmm, act banyak bende nak cerite sebenarnye , time cuti hari tuhh , perh best gila lahhh , hahaha . mybe aku tak sekaye or sehebat korang nak pegi bercuti memane ke kan , hahahaha , just cuti aku hari tuhh penuh sengan aktiviti yang jarang korang buat . hahahhaha . jeng jeng jeng . bajet jeeee , hihi * bajet jee aku nieh kan ?







#bebalik pade topik yang TER asal =D










act , aku just nak cakap SELAMAT menyambut maulidur rasul ea ? hihi , rase nye tak lambat lagi kowt , hahahaha . ketinggalan betul aku nieh =D hihi . alah , sekolah aku puns baru nak sambut maulidur rasul kott , so , takde llorhh malu sangat aku nak wish kan ?







teeettttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt !
*tade act nak tulis , hahahahhahahahhahahahahahahhahahahhahahahah







MENCAPAP bukan blog aku ? hihihihihihihihihihihihihihihihihihih , terang sikit hah nak tulis , baru ade semangat BARU jugak kan ? hahahhahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahaha ....................





terase begitu bangang dan bingai aku malam niehhhhh ,,, hahahahahhahahahaha , oke oke oke aku tanak malu kan diri aku lagi =D hikhik










pesan atuk : teetttttttttttttttttt ! *tade ape mao cakap .

pesan nenek : selamat malam bulan ! *errr , tak memasal kowt ! SAKAIIII ! ~LOL ~ lalalalalalallalalala =D hihihi

No comments:

Post a Comment