Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Sunday 20 November 2011

GELOJOH =D

assalamualaikum SAYANG ! *err, gedik nyea ! haha .



today aku nak share satu story yang aku rase sangat melucukan . act, MEMALUKAN ! haha . cam nie hah cite dia, tadi aku pegi lahh parkson beli kan hadiah untuk miot (bukan name kucing ea!) haha . die cousin aku ! hmm, at sane aku jalan3 jer . beli puns just bende yang tak berfaedah lahh, menghabiskan duet betoll lahh -,-' . haha . tape3 kerajaan kan ade bagi seratus kan ? haha . lepas da penat berjalan  sampai nak tercabut kepale lutut nie . baru lahh terpike lahh balik rumah . haha . ZzzZZzzzzZzZzz <3
  *ice-cream nieh nampak sedap kan ? haha .

lepas balik dari parkson , aku pergi singgah kejap kat carefour =D tujuan utame pegi carefour sbb nak pegi mcd just nak beli ais krim kat atas nieh khas untok adek tersayang di rumah ! *kate nyer teringin sangat ! err, sengal betol lahh . sundae cone plug tuhh bukan yer oreo ker milo ker kan ? dah lahh nak kene pegang bagai . huh ! leceh betol tao ? tapi kesian punye pasal aku beli jea lahh kan ? act, aku bukan beli 1 tao ! aku beli 5 ! hahaha . ye lahh kang beli satu yang lain nak jugak kan ? dengan berat hati plus ikhlas hati aku beli lahh ice-cream tersebut ! hikhok . bayang kan lahh kan tangan ade due jea nak pegang cone sebanyak 5 ? nampak sangat tipu nyer ! haha . aku mintak ihsan sikit dekat makcik aku mintak tolong bawak kan due ice-cream lagi =D . yang tige tuhh aku pegang !~err :'( orang sume pandang jea , mcm gayat tao tak pegang tige cone sambil jalan ! tuhh oke lagi boleh terime lagi lahh kan , yang tak tahan tuhh kene jilat3 !!! eeuwww !!! tolong lahh malaysia ! hmm, bayangkan seorang budak perempuan yang COMEL pegang tige ice-cream cone then jilat3 ketige ice-cream nye jike ice-cream nye MENJEJEH kebawah ! -,-" bapak segan !! rase mcm nak berlari jea sampai kat rumah ! haha . pengalaman3 . redha jer lahh kan ? so, berjalan lahh aku sambil terjilat3 ice-cream tuhh kan ? nasib lahh dear =D *mmg aku jalan dah tak pandang kiri kanan dah . hikhok ;) hahaha .
then, lepas dari memalukan diri sendiri , aku masuk lahh kereta , *dalam kepale otak aku balik lahh secepat yang mungkin :) haha . otw nk balik tuhh . normal lahh kan kalau ade traffic light kan ? lampu merah lak tuhh . aku kan seorang warge malaysie yang berhemah semase memandu . so, kene lahh tggu . hoho . m'bajet betol awatif nieh . err , time tggah tggu lampu hijo, perkare asas manusie memandang sekeliling kan ? haha . aku terpandang lahh satu pasangan nie . gaye nye diorang macam tengah bergaduh besar kowt . *pasangan nie dalam kerete yer :) haha . kemain tangan diorang naik ke atas ke bawah bagai sume macam nak b'bunuh3 . hahaha . sah3 pasangan nieh jenis yang over3 siket kan . haha . mcm orang gile puns ade :) haha .  tengah aku syok3 pandang . baru aku perasaan pasangan nieh tangan jer lebih naek atas bawah sume tapi mulut tak bergerak puns mcm orang normal bercakap !! haha . baru lahh aku tao diorang pasangan OKU !! pasangan bahagie kowt . hahaha . menyesal aku piker bukan3 pasal pasangan nieh . ade lahh siket pengajaran yang aku dapat =D tanpe sedar lagi ice-cream yang aku pegang memang dah tak dapat diselamat kan lagi !! hahaha . mcm sakai aku jilat3 kesemue ice =D *sangat gelojoh !! haha . bile sampai rumah adek aku marah sebab kan ice-cream tok die dah tak macam rupe ice-cream !! *memang tak reti b'syukur ! haha .

No comments:

Post a Comment