Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Friday 18 November 2011

give up sekejap =D

YEAH ! akhir nyer, hahahaha . aku mampu tergelak bebas dan  BESAR  ! alhamdulillah, NUR AWATIF kini sudah pun mempunyai BLOG !! hihi . walaupunkan blog aku tak akan sehebat anda semue kawan3 tetapi sile anda mengfollows aku !! haha . errr . ape jenis bahase aku gune nieh ?  bantai jer lahh, dear kawans semue , saye terlalu baru kat alam blog nieh so, hope giler korang beri tunjuk ajar and turut mengfollows aku sbb aku akan turut mengfollows korg !! that ma promise =D act, aku tade niat nak buat blog, tapi bile ramai REMAJE yang buat status diorg "BLOG UPDATE" tak cukup lagi ? nie plug "yeah ! saye suda updated blog, sile like ea syg2 sume " tuhh oke lagi yang nie yang tak tahan nie " akhirnyer saye dapat jugak boyfriends memalui laman blogger ! " huh --" tibe3 berpeluh bile kenangkan diri nie mmg tak penah b'punye !! hahaha . tibe3 jea timbul idea nak buat BLOG nieh =D act tade salah pun sebenar nyer buat blog nieh kan ? haha . OKEY, sekarang aku nak kongsi ! pasal nak buat blog nieh remeh hah ? mule3 aku da GIVE UP da, tapi aku minte pendapat AIN FIZNIA selalu pa aku kan, dapat balik semangat yang hilang tuhh !! haha . wellwellwell, pnyer bnyak templet, apasal lahh aku boleh pilih tembikai ? mybe muke aku bulat mcm tembikai kowt ? err ..haha . wellwellwell , haha lagu final countdown !! tak boleh bla . tenga3 aku give up and b'hasrat tanak lagi buat blog , tetibe aku denga lagu nieh kat pone KAKAK aku , then sepantas superman,~ wooo aku kembali BERSEMANGAT !! haha .  that why lahh terwujud nyer lagu itu di sini =D ~auwws !! excited punyer pasal , b'jeler aku tulis hah !! haha . assalamualaikum

No comments:

Post a Comment