Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Saturday 7 January 2012

CIKGU YANG AKU SAYANG =D

ASSALAMUALAIKUM =D
hihi , wellwellwell , tahun ini tahun yang menakut kan bagi aku , cause tahun SPM =D so, kite kene jage hubungan dengan guru bukan ? haha , then aku mempersembahkan , semua guru "KESAYANGAN" aku =D
yang aku bulat kan jer guru yang mengajar aku tahun ini =D *salah seorangnya terdiri daripada BAPAK aku =D 2012 tahun yang mengerikan because ayah sendiri yang ajar sejarah . *boring kowt =,='


Wahid = ayah tercinte aku =D "cikgu" sejarah . hihi
Mama = pengetua aku ! *gedik je tulis mama . hihi
Tee = cikgu addmath *suke gilos bagi keje sekolah banyak-3 macam tade hari esok jer =,=' tape-3 bende     baik kan ? follow je =D
Toh = cikgu mathematics *cikgu kesayangan aku oke, dia baik sangat
!!
Woon = cikgu biology *tegas dan sangat garang ! tak boleh bawak maen-3 lorh =.='
Zuraidah = cikgu chemistry *cikgu yang bersungguh-sungguh bile mengajar =D haha
Ustazah hidayati = sure-sure lah kalau dah ade ustazah uw ajar ISLAM =D *ustazah rock 
Sarimah = cikgu physic *err , no comment kot , hahaha 
Yusri = bahasa melayu * tade picture kat sini , cikgu ni perokok tegar =D hihi
Srideevi = English *puns tade picture dia =D
Rokayah = cikgu kaunselor aku yang comel lagi ceria .
 

aku hope tahun 2012 tahun yang sangat BEST !! AMIN  =D



NASIHAT ATOK = sayangi lah guru anda =D 

NASIHAT NENEK =  eleh , kau sayang gilos cikgu tuhh puns , macam lah dia sayang sangat kat kau balik!! *bengong punye NENEK !! hihihi

 








No comments:

Post a Comment