Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Monday 2 January 2012

AMALINA CHE BAKRI SI BUDAK PANDAI SUDAH BERUBAH !!

ye dulu negare kite di gempar kan , dengan seorang pelajar pandai yang mendapat result yang sangat cemerlang dalam spm pada tahun 2005 . beliau yang di maksudkan oleh saya ialah , nur amalina che bakri :) mybe korg tak ingat muke dia !! korang boleh layan picture yang aku post kan ea :) mintak-mintak nur amalina che bakri kembali ke pangkal jalan :) aminn , picture ini di ambil semase beliau belajar dan menetap di luar negara :)

*ini picture dulu :) *CANTIK JER BERTUDUNG KAN ?

 tapi sekarang ? hmm, tutup mate jer lahh :) dah macam DAYAH NURFAIZAH dah aku tengok . hihi





 
* ini salah satu picture nur amalina che bakri di facebook beliau :) tapi sekarang , nur amalina che bakri dah pun deactivekan facebook beliau :)



aku tak tahu lahh kalau berita ni betul ke tak kan , sebab ade sesetengah orang kate musuh nur amalina yang buat kan facebook dia lahh bagai kan , nak kena kan die , sebab konon nya jeles or cemburu dengan dia :) aku manusia biase yang selalu jer buat salah  , tak sempurna pun , jadi aku takan jugde orang tak tentu pasal :) aku harap sangat berita sume bende nih tak betul , sebab nur amalina che bakri ni kan pernah menjadi kebanggaan kita semua kan pada masa dulu . tambahan pule beliau kan orang melayu dan ISLAM . SEDIH lahh aku tengok orang melayu islam pulak tuhh hayutt tak tentu pasal kan ? mari lahh kite renung-3 kan ,,, *ceh bajet jer aku !!! hihihi :)

PESAN ATOK = korang jangan nak memandai nak mengJUDGE orang tak tentu pasal ea !! haha

PESAN NENEK = eleh , kalau orang dah bercakap , mesti betul punye !! iye ke tak ? hahahhaha

No comments:

Post a Comment