Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Tuesday 10 January 2012

gilos !

assalmmualaikum pakcik makcik semua =D


#oke budak gilos kat atas comel kan ? , teme kasih bebanyak =D *perasan =,=' hihi , time ni aku gilos tak malu , dah lahh ade ramai orang kat depan aku , segan jer !  diorang gelak jer lahh bila pandang  , hmm , hampes ! bile aku pandang diorang balik buat-buat lahh makan lahh , pandang tempat lain lahh bagai , hahaha . aku peduli ape ken ? mcd kat jj tuhh bukan nye diorang punyer pun =D act tak kenal puns sape diorg ! tayah malu lahhh , hahaha . apasal aku cite asal picture kat atas nieh pulak ! =,=' bodo-3 jer ! hihi, hmm, tahun ni aku SPM , serius takut =D mybe kau yang SPM tuh tak takut sebab kau dah pandai sangat kan ? hoho , aku bukan ape just nak kan yang terbaik jer , act aku kene dapat kan result yang gilos bagus dalam math , ADD MATH , PHYSIC ! alangkah bagus nya kalau lahh subject addmath and physic senang =D kacang-3 jea dapat aku jadik chief engineer ! hahaha ~lols , oke lahh tata ,


NASIHAT ATOK = hihi , yeahhh !! addmath sangat senang !! semudah 123 kens awatif ? *OTAK MU !

NASIHAT NENEK = hoho !! physic lagi senang ! lagi senang dari add math ! *nek mu !

gilos merepek aku malam nieh !! nieh sume sekolah punyer pasal ! baru sekolah tak sampai 2 minggu lagi dah melambak-lambak keje cikgu bagi , cikgu pulak lagi kite cakap bnyak homework , hmmmm !!! lagi "SIKIT"  dia kasi , huh ! macam tade hari esok jer ! pape puns TERIMA KASIH guru !!! ahhahahhaha , #tension !!!!! =,='

No comments:

Post a Comment