Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Wednesday 11 January 2012

kawan sebelah !

hihi , assalammualaikum atuk-3 nenek sekalian =D



#picture kat atas nieh saje jer aku letak , biar mencapap sikit kens ? hikhok =D
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

#oke , jangan korang kate muke kat atas nieh same sudah lahh ea =D haha , ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
taraaaaaa ! nieh lahh budak yang duduk sebelah aku tahun nieh =D satu malaysia gilos kan ? hahaha , act cikgu TOH yang tentu kan , tapi alhamdulillah lahh jugak =D sebaik dia kuat gak cakap , kot tak ? mati kutu aku weyh , nak cakap sorang-3 ? dah lahh kene duduk paling gilos depan , MOOD = redha jea :)  picture nieh di amek time depavali tahun lepas , budak kelas aku ramai yang dtg kowt , SEMANGAT bukan ? ahhaha , name budak nieh LOGAPRIYA anak perempuan mariapan =D hihi , apasal aku gilos excited cite pasal loga nieh ? haishh !! hahaha , btw just nak cakap , duduk dengan dia tahun nieh aku sangat MENJADI orang !! hahaha , tata =D anicaloo ! *in tamil terima kasih sayang =D haha , seee da tahu cakap india daaa , baru 4 hari duduk loga ! kowt setahun ? kalah MUTUSAMY lahh !! (^.^)

NASIHAT ATOK = jadi lahh seperti awatif ya ! sangat satu malaysia =D *tolong lahh malaysia !!! hahahaha


NASIHAT NENEK = sangat perpaduan !! * HOHO ! yeahhhhhh !! =,='

No comments:

Post a Comment